Zvýšení konverzního <br> poměru o 14 %

Zvýšení konverzního
poměru o 14 %

Zvýšení obratu z <br> AdWords o 28 %

Zvýšení obratu z
AdWords o 28 %

Zvýšení počtu konverzí <br> z AdWords o 23 %

Zvýšení počtu konverzí
z AdWords o 23 %

Zadání

David s Jirkou, zakladatelé a majitelé WOODIES za námi přišli s dotazem, zda bychom byli schopni pomoci s uchopením kompletní digitální strategie v momentě, kdy se celá značka měnila. Z malé firmy, která prodává dřevěné hodinky a brýle se stala firma, která prodává kompletní “high-fashion” sortiment.

Řešení

Nejen, že jsme se podívali na výkonnostní kanály, ale taky jsme se zamysleli na positioningem brandu jako takového a tomu dnes pomáháme udržovat nastavenou strategii.

Výsledky

V rámci výkonnostních kampaní jsme dokázali pomoci hned během prvních měsíců, kdy jsme jednoduchými zásahy do PPC kampaní pomohli zvýšit jejich výkonnost o téměř třetinu. Kvalitní redesign, který proběhl ve stejnou chvíli spolu se zoptimalizovaými kampaněmi taky dokázal zásadně zvýšit konverzní poměr webu.

Vyjádření klienta

David Homola, Co-founder, WOODIES.CZ
Tým z FIREMEDIA přebíral kampaně v nejméně vděčném momentu - když jsme měnili kompletní e-shop a klesla nám jeho konverznost. I přes tuto situaci se díky jejich aktivitě byla schopna konverznost dostat opět nahoru a naše kampaně rozšířili i do oblastí jako je affiliate nebo e-mailing, což nám přineslo téměř čtvrtinu obratu již třetí měsíc spolupráce.

Máte pro nás výzvu nebo se jen chcete zastavit na kávu?

napište nám

Další reference