Zvýšení obratu o 10 %

Zvýšení obratu o 10 %

Zvýšení počtu konverzí o 12 %

Zvýšení počtu konverzí o 12 %

Nárůst obratu z placených kanálů o 47 %

Nárůst obratu z placených kanálů o 47 %

Zadání

Smarty je největší internetový obchod s mobilními telefony na českém trhu. Naše spolupráce začala v létě 2015, kdy jsme dostali jediný cíl – přinést lepší výsledky.

Řešení

Rozhodli jsme se využít See-Think-Do-Care modelu. Nejdříve jsme si vzali na starost kompletní správu veškerých výkonnostních marketingových kanálů a postupně je předávali do rukou interních specialistů. Dnes internímu týmu pomáháme jako konzultanti při samotné práci i strategických krocích.

Výsledky

Za půl roku jsme zvýšili celkový obrat o 10 % a obrat z placených kanálů dokonce o 47 %. Kromě toho jsme týmu také zaškolili samostatného marketingového specialistu.

Vyjádření klienta

Rudolf Konečný, Head of Sales, Smarty CZ a.s.
“FIREMEDIA je první agentura, která se zamyslela nad našimi skutečnými potřebami a potenciálem a namísto “rutinní práce ” odváděné za jistým měsíčním fee nám pomohla vybudovat interní tým a procesy, díky kterým jsme schopni si marketing řešit dlouhodobě a efektivně sami.”

Máte pro nás výzvu nebo se jen chcete zastavit na kávu?

napište nám

Další reference